مرکز فرهنگی و هنری آتنا فیلم

آتنا: الگوسازان تمدن نوین اسلامی

آتنا: الگوسازان تمدن نوین اسلامی

آتنا فیلم یک مجموعه فرهنگی و غیر انتفاعی است که در جهت تولید آثار رسانه ای برای الگوسازی سبک زندگی صحیح و اسلامی گام برمیدارد.

خبر داغ- راه اندازی بخش نقد فیلم در آتنا فیلم

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱ ق.ظ

سلام بر همه...
برخی از دوستان توصیه و سفارش کردند که بخشی را برای نقد فیلم های سینمای ایران و جهان در وبلاگ راه اندازی کنم.
خودم هم احساس می کنم که حرف هایی در مورد فیلم های ایرانی و خارجی برای دوستان داشته باشم. ولی...
هیس دخترها فریاد نمی زنند

زندگی خصوصی آقا و خانم میم


من مادر هستم


سر به مهر
زندگی خصوصی
دهلیز
حوض نقاشی
طلا و مس
میم مثل مادر

رستگاری در شاوشنگ


نمایش ترومن

فیلم 2012

ولی با توجه به کار و مشغله های زیاد کمی مردد هستم.


راستش رو بخواید در اینکه بر این تصمیم مصمم بشم نظرات دلگرم کنند شما دوستان بسیار بسیار موثر هست.

 (فیلم هایی که پوسترشون رو توی این پست گذاشتم نمونه فیلم هایی هستند که قراره نقد و بررسی بشن.)

یا علی مدد...

نظرات  (۴)

با سلام خدمت دوست گرامی اقای خجسته
کار بسیار خوبی است
مردد نباش
من حتما از خوانندگان اصلی این بخش خواهم بود ان شاءالله
پاسخ:
سلام آقا مرتضی عزیز.
بله چشم ان شاءالله این قسمت از وبلاگ رو هم به زودی افتتاح می کنیم
خیلی ممنون
موفق و موید باشی.

درود

خیلی عالیه اگه نقد عالی باشه! خدا قوت

پاسخ:
سلام علی جان
قبلا که شفاها برای دوستان نقدها رو مطرح کردم خیلی استقبال کردند.
امیدوارم که مکتوبش هم مورد پسند دوستان واقع بشه.
ممنون. موفق باشید.
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۱۱ فاطمه عاشوری

سلام

ممنون از توجه شما

فیلم کوتاه و مستند جذابیت خاص خودش رو داره،چون در کمترین زمان ،بیشترین حرف و مفهوم رو داره،حتی شاید بدون حضور بازیگران مشهور...و یکی از طرفدارانش هستم.

برای شما  آرزوی موفقیت دارم

ودر مورد بخش نقد فیلم هم طرح جالبی به نظر میرسه،اکثر این فیلمها رو که پوسترش رو زدید دیدم....از نظرات شما استفاده می کنیم. 

پاسخ:
سلام
بله درست می فرمایید. فیلم کوتاه یک سبک و کار مجزا و متفاوت نسبت به فیلم بلند هست و این تفکر که برای کارگردانان، فیلم کوتاه مقدمه فیلم بلند می باشد، تفکر خیلی درستی نیست. زیرا فیلم کوتاه همان طور که گفتید در کوتاه ترین زمان بیشترین مطالب را منتقل می کند و پیام و مخاطب خاص خود را دارد. هرچند که به فیلم کوتاه توجه کمتری نسبت به فیلم های بلند میشود و معمولا حق مطلب در مورد آنها ادا نمی شود.
ان شاءالله بخش نقد فیلم را هم به زودی به لطف خدا راه اندازی می کنیم.
سلام و عرض ادب
از طرف جناب آقای خردمندان با شما و وبتون آشنا شدم
مشتاقانه منتظر افتتاح این قسمت و نقد و بررسی فیلمه از جانب شما بزرگوار هستیم
موفق باشید
پاسخ:
سلام 
به به آقای عباسی. مشتاق دیدار. حال و احوال شما خوبه؟ کلاس های ترم دوی انجمن سینمای جوانان یزد شروع شده؟
به هر تقدیر بنده به گیلان انتقالی گرفتم و توفیق همراهی با شما رو در این ترم ندارم.
به دوستان عزیز سلام برسونید.
هر وقت برای عکاسی و یا سیاحت به گیلان آمدید خوشحال میشم که مجدد زیارتتون کنم
خیلی ممنون از بابت ارسال نظرتون.
آقای خردمندان و همچنین شما نسبت به وبلاگ ما لطف ویژه دارید.
امیدوارم که شاهد مطالب درخور شأنی در آتنا فیلم باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی